Booking.com
Estrada

Pevačica je rešena da nakon razvoda od Lazića uzme sve što bude mogla!

Ana želi i da naruši njegov ugled u javnosti pričama da je on nju varao, iako prijatelji tvrde da su oboje bili neverni.

Ona je angažovala advokata kojem je dala spisak pokretne i nepokretne imovine koju želi da ima na svoje ime, kao i visinu alimentacije jer je navikla na luksuzan život.

Razvod estradnog para Ane Sević i Darka Lazića očigledno neće biti bezbolan i bez teških reči! Pevačica je smislila plan kako da lagodno živi i bez supruga, ali uz njegovu pomoć, hteo on to ili ne.

– Ana vrlo dobro zna koliko zarađuje Darko i da je jedan od najtraženijih ali i najplaćenijih pevača na estradi, zato je rešila da uzme deo tog kolača. Njoj će svakako ostati stan u elitnom delu Beograda gde su zajedno živeli jer je tada vrlo proračunato uspela da izdejstvuje da se nekretnina vodi na nju. Međutim, ona želi da zadrži auto koji je zapravo Darkov, a ona ga vozi još uvek, kao i još jednu nekretninu koju bi tražila za ćerku. S druge strane, ona će igrati na kartu da je zapostavila karijeru zbog porodice, da bi joj on obezbedio luksuzan život koji je do sada vodila. Planira da mu traži da Lorena pohađa privatnu školu, kao i da on nastavi da plaća vrtić, dadilje i kućnu poslugu koju su do sada imali zahvaljujući njegovim finansijama – kaže izvor blizak pevačici.

Izvor koji je upućen u sve što se godinama dešavalo u braku ovo dvoje pevača kaže da Sevićeva ne želi samo finansijski da uništi Darka, već i da mu naruši ugled kako bi mu oskrnavila karijeru.

– Ana je besna jer je posle svega što je trpela godinama zapravo Darko odlučio da stavi tačku na njihov brak. On je ređao skandale godinama, nije ga bilo kući danima, ali je mnogo zarađivao pa je uspeo da se iskupi poklonima i lagodnim životom koji je priuštio Ani i ćerki. Ona sada shvata da je sve preko čega je prešla bilo uzalud i zato želi da mu se osveti. Ona nagovara sve svoje prijatelje da pričaju kako je Darko taj koji je varao, imao poroke i rasipao novac. Da se razumemo, nije Darko cvećka, ali sve to što ona pokušava da mu napakuje nije tačno. Pitanje je samo da li će on uvideti njen plan ili će, kao i do sada, dati sav novac koji ima, samo da viđa dete više. Ona je svesna da je on slab na Lorenu zato će joj dozvola koliko će je puta on viđati biti glavni argument u ovoj borbi – otkriva izvor.

(espreso)

About the author

Jelena Filipovic